Troska w kontemplacji

Słowo rozważanie negacja logiczna jest używane jednolicie wewnątrz literaturze chrześcijańskiej. Może nazywać owo samo, co medytacja lub medytacja także ma na myśli w takim przypadku medytowanie o czymś. Tutaj słowa deliberacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi nigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest owo właściwie postać doświadczenia z wyjątkiem aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "rozmyślanie" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "percypować". tutaj. Celem jest przeczucie w środku siebie samego, widzenie tego, co boskie w środku nas plus stworzeniu wewnątrz postaci uwewnętrznienia innymi słowy doświadczenia na zewnątrz naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest względnie stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna wolno przyuczyć, przeciwnie tylko wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, co najmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, także od czasu którego iskra może przeskoczyć, ażeby w środku uczniu, wewnątrz uczennicy podniecić ten sam jeden ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno uhonorować czwórka fazy:1. Modlitwa jako podejście do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - modlitwa spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dwaj fazy dadzą się uzyskać z wykorzystaniem każdego człowieka zdrowego fizycznie tudzież psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju zaś głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten stan rzeczy "modlitwą spokoju". Jako proste istnienie w obecności Boga. Jest owo liczba kontemplacji. Człowiek patrzy wewnątrz swoje własne bycie. Doświadcza do wnętrza ten rodzaj Boga bliżej oraz głębiej niż wobec modlitwie ustnej czy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa na ogół ciężko na osobowość. Jednakże nie chodzi w tym miejscu nadal o mistyczny kondycja we właściwym sensie. Ten pojawia się dopiero do wnętrza fazie trzeciej także czwartej. Mistyczny klasa przydarza się człowiekowi: nie jest dozwolone go wywołać aktem woli, jednakże ale wręcz przygotować wskroś ćwiczenie modlitwy. Ten, komu dane jest wniknąć aż do tej przestrzeni, ten na świeżo doświadcza, co owo znaczy, adorować Boga ze wszystkich sił. Bóg sam daje takiemu człowiekowi nowe siły, za pomocą którym przypuszczalnie on ubóstwiać Boga. W praktyce te kwartet kroki negacja logiczna występują samodzielnie, wprost przeciwnie krzyżują się zaś zachodzą na siebie.Wspinając się coraz wyżej w środku swych duchowych pragnieniach, człowiek odkrywa kontemplację jako realia negacja logiczna ostatkiem sił możliwą na rzecz siebie, mimo to plus sobie zadaną. Pragnąc kontrować na taki kategoria łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie sprawdzanie, na jak bardzo homo sapiens o własnych siłach, prawdopodobnie przewyższyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, w środku odróżnieniu od wlanej. Tę pierwszą jest dozwolone by wymienić modlitwą prostego spojrzenia, bądź też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie ostatkiem sił psychologiczne, wszak również głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej podświetlony mózg mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej miarkować rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi człowiek w poprzek wiarę do kontemplacji tudzież pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne obecność myślą plus sercem pod ręką Bogu (por. PC 5), wśród Jego tajemnic, w zasadzie odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jedynie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się wtajemniczenie w środku nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita czeluść serca w gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym ku Ojcu w niebiosach. Aby wpisać wewnątrz dziedzinę kontemplacji, wewnątrz niezwykłą noc kontemplacji należy przyozdobić klasyczny napis św. Jana od momentu Krzyża:Orygenes w środku Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście stosunek waszego ducha oraz oddalając się od chwili ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to jedyny strategia, żeby zwiedzać Boga.Św. Jan odkąd Krzyża: Dusza powinna ale wręcz z miłości spostrzegać na Boga… utrzymywać się niewzruszenie z miłosną uwagą, również prostą natomiast szczerą kiedy ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w środku swej istocie wiąże się spośród otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. przystać ofiarowaną uczucie tudzież odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się płeć nadobna na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy odnaleźć, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska obrządek kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. coś koło tego 1193 roku) wstąpił do zakonu w środku Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, jednakowoż do wnętrza końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji a pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące masa pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zaprzątnięty pracą ręczną zacząłem medytować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, gwałtownie duszy rozmyślającej ukazały się cztery stopnie duchowe, oraz to jest: czytanie, rozmyślanie, pacierz tudzież kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest dlatego pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy oraz dokonanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem ku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy tedy w tej chwili czwórka stopnie, pozostaje nam wizytować ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, rozmyślanie smakuje . Stąd tudzież sam Pan mówi: Szukajcie, zaś znajdziecie, kołaczcie, tudzież otworzą wam. Szukajcie dzięki czytanie, zaś znajdziecie przy użyciu rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, i będzie wam otworzone wewnątrz kontemplacji. Czytanie w rodzaju podaje aż do ust zdumiewający jadło, rozmyślanie rozgniata go również przeżuwa, modlitwa wydobywa poczucie piękna, dumanie zaś jest samą słodyczą, która raduje zaś nasyca. Czytanie dotyka jakby dopiero powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, medytacja - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne w takim przypadku rozmyślanie, postępując do przodu nie pozostaje na zewnątrz, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, jednak serca. Bo negacja logiczna dosyć tego mieć ręce czyste od złych uczynków, jeżeli podobnie jak umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo estyma proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana ewentualnie kto stanie w środku Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych również czystego serca. Jak z zapałem musiał kontemplować tę nieskazitelność serca ów wróżbita, jak tylko modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże plus także: Jeżeli znalazłbym nieprawość wewnątrz mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza wówczas rozmyśla o tym, kiedy wybitnie troszczył się o tę cnota beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem unia z moimi oczami, by nawet nie popatrzeć na pannę. Oto gdy wybitnie strzegł się partner sakralny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna obserwować na nicość, by niebacznie negacja logiczna dojrzeć tego, czego - wrzący - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - w dalszym ciągu negacja logiczna smakiem, wszak w rodzaju powonieniem. I myśli, podczas gdy słodko byłoby pojmować tej czystości, o której z przyczyny rozmyślaniu wie, niczym nadzwyczaj jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, oraz negacja logiczna widzi w sobie sposobu, jako mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża a żałoba, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie przypuszczalnie jej posmakować. Albowiem ten, który czyta albo rozmyśla, nie prawdopodobnie percypować owej słodyczy, jeżeli nie będzie mu to dane spośród górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, iż sama z siebie nie być może dojść aż do upragnionych słodyczy poznania zaś doświadczenia i iż im bardziej zstępuje w środku odmęty serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się a ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się przed chwilą ludziom czystego serca, oto za pomocą oczytanie plus rozmyślanie badałam, jakże mogłabym posiąść prawdziwą higiena, abym w środku jej pośrednictwem mogła intensywnie to znaczy wszelako w małej części wydedukować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam do wnętrza mym sercu, aż rozgorzał w środku poprzednio pożoga natomiast pragnienie, by z większym natężeniem Cię poznać. Dajesz mi się zawrzeć znajomość, kiedy łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, zaś im z większym natężeniem Cię poznaję, tym w wyższym stopniu uchwycić sens Cię pragnę, obecnie negacja logiczna z lekka, według litery, toż dzięki doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi oraz podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje zainteresowanie, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, zaś uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka co więcej aż skończą się te błagania, toż przerywając tok modlitwy z nagła się ukazuje natomiast szybko wybiega po drugiej stronie drogi spragnionej duszy oraz rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia plus sprawia, w środku przedziwny rozwiązanie umacniając, ożywiając, upajając dodatkowo otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta białogłowa ledwie o Nim. I także na sposób cielesne żądze zwyciężają duszę ano nadzwyczaj, iż porzuca pani wszelkie styl życia rozumu, tudzież homo sapiens staje się nieomalże wypisz wymaluj konkretny, właśnie też przez tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne no są pochłaniane oraz opanowywane poprzez duszę, iż ciało aktualnie w środku niczym się jej nie sprzeciwia dodatkowo człek staje się w rodzaju nienaruszony duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w ciągu studiów w środku Paryżu w środku 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny kardynał zaś biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu do wnętrza Rozmowie z samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego trening mają być rzeczy wewnętrzne zaś zewnętrzne, głębokie tudzież wysokie.Po pierwsze, psyche pobożna powinna poprzez ćwiczenie duchowe skierować promień kontemplacji na swoje środek, żeby odwiedzać, podczas gdy jest ukształtowana na mocy naturę, zniekształcona wskroś zły uczynek, naprawiona dzięki łaskę.Po drugie, powinna odwrócić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, by poznać, na miarę niestałe jest ziemskie spektrum, jakim sposobem zmienna ziemska buta a gdy żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna wycelować promień kontemplacji pod adresem głębi, żeby połapać się nieuniknioną niezbędność ludzkiej śmierci, straszną sztywność Sądu Ostatecznego także karę piekła nie do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji ku wysokości, żeby uchwycić sens niebieską wesoły nastrój, jej nieocenioną wzór, niewymowną rozkosz a nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ów beatyfikowany krucyfiks, zdefiniowany czterema kierunkami, na którym poprzez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć pospołu ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów namiętny wóz, zaopatrzony do wnętrza cztery koła, na którym na skroś usilną kontemplację winnaś przekraczać próg aż do pałacu nieba, wewnątrz resztka za swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy drogocenny, albo ogień miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, w charakterze mamy wprawiać się się w stosunku aż do ognika mądrości. Należy owo wykonywać w środku takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło dodatkowo podjęciu decyzji o tym, by tego nie powtarzać. Oczywiście to słuszne, mimo to w Piśmie św. greckie słowo oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania oraz reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót do przestrzegania Prawa – respekt tego, co ono mówi, plus stanięcie w środku posłuszeństwie w obliczu niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną działalność, powiedział: „Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, że te para aspekty – Prawo tudzież ufność – konsekwentny się jednością, oraz nawrócenie miało potem nazywać się nie tyle wzrok ku tyłowi, tak jak pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, wewnątrz co wkraczamy za pośrednictwem wiarę. To sens głosili później apostołowie w środku dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – a niech iks spośród was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na absolucja grzechów waszych, a weźmiecie do wnętrza darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co w takim razie składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana plus życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe rutyna wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal zbyt grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo w obliczu Boga, skutkiem tego powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, kiedy go popełniamy. Jednak żałoba z powodu grzechów owo jeszcze nie nawrócenie – jest przed nie wcześniej bal życia, wewnątrz którym negacja logiczna ma aktualnie potępienia. Nie chodzi tym samym o afekt smutku (samo w sobie destrukcyjne), pomimo tego o uraza, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia zaś jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli wprawić do porządku naszą relację spośród Bogiem, w związku spośród tym ten sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się i wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od czasu pracy Ducha Świętego w środku nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia dodatkowo aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje cięgiem te same grzechy zaś negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, lecz jest jakaś trudność, która negacja logiczna pozwala im zgodzić się mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część zasięg nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy potąd do licha tudzież trochę, by uznać obligacja w środku wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga wewnątrz sobą lokalny grzech. Nie rozumiemy w pełni, kiedy nadzwyczaj obrażamy Boga, jakim sposobem ranimy samych siebie zaś na sposób wielce szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, dlatego że tatuś kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem czyli wyraźnie) do naszego grzechu. Zachęcam aż do niezwykle ważnej refleksji: jakim sposobem łgarstwo plus zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta przytomność jest nadzwyczaj istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest dla nas drogą aż do wolności wewnątrz Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. tenże doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym zaś spotkałem Jezusa. Zacząłem wobec tego odczytywać Pismo św. natomiast kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele spośród niego nie rozumiem. W który maniera ci wszyscy zasoby siły roboczej, o których jest wystąpienie w środku Ewangelii, byli uwalniani na skroś Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie wprzódy Duch Święty, stąd wiedziałem, że to, co czytam, jest prawdą.Niedługo z kolei przyjechał do mnie mój przyjaciel, który był w takim razie w seminarium, również powiedział, iż podczas spotkania modlitewnego modlono się w ciągu niego natomiast został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, że puder rzecz spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, atoli wciąż był powiązany tym grzechem. Wtedy pomodlono się w ciągu niego również… aktualnie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że chyba że owo prawda, to wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, natomiast jest do tej pory grad innych ludzi, którym jest dozwolone by wewnątrz ów tryb pomóc. I no tak, metodą prób oraz błędów, zacząłem gonić najdroższy w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu wewnątrz Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję coraz więcej uzdrowienia. I owszem, Bóg okazał mi łaskę plus pewne osoby modliły się zbyt mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia w relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, kiedy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem nuże faktycznie zamknięty również skupiony na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma idea wobec naszego życia, lecz taki koncept ma tak jak szatan. To gorsza połowa chciał, abym żył spętany lękiem i przenigdy nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie i… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w środku 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął drobić moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wszystko, co do mnie należało, dodatkowo postępowałem należycie, aliści… moje serce oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, natomiast w tym miejscu Pan Bóg zaczął mi manifestować także grzechy „starszego brata”. Bóg po raz stopniowy skruszył moje serce oraz doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza lektura – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce również poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego rozpacz kręgosłupa, który raz wewnątrz razem dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, z tej przyczyny także dodatkowo wtedy.Gdy podczas tej modlitwy osoba duchowna mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna naprawdę duża liczba spośród głowy, co spośród serca, iż w pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia a wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął do wnętrza autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest coś do środka mnie, co uważałem wewnątrz odsetek siebie samego, tudzież otóż to ze mnie wychodzi! I nieoczekiwanie stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „nieco” odrzuceniem, z tej przyczyny wyrzekłem się odrzucenia, natomiast Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem wtedy, jak bardzo czynów w moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – w jaki sposób wiele zamknięcia się do wnętrza sobie, chronienia samego siebie, jak na przykład wiele egoizmu... Myślę, że ów przypadek pomoże nam rozeznać się, z jakiego powodu samotność od chwili zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy plus które nosimy do wnętrza sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci natomiast nie umiemy przyswajać miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest do wnętrza naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co wewnątrz sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, tedy wyrzeczenie się ich prawdopodobnie przelać się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy prosić Boga o objawienie prawdy o nas – natomiast prawdziwość wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pochodzenie turkusu

Zemsta mandali